+4 oy
Kültür & sanat
Zaten sanatla arası açık olan insanları tamamen kulvar dışına atmak için yapılıyorcasına alınan ücretlerdir.
Nedir yani? uygun olsa da insanlar ziyaret etse. Kültür ve sanat konusunda pahalı olmak toplumu tamamen uzaklaştırıyor bu tür olaylardan.
Kütüphaneler gibi olsun da gezen insanlar buraları da görsün.
Yıllardır İstanbul'da yaşayıp Ayasofya'yı ziyaret etmemiş insanlar var. Ailesiyle gitse bi dert zaten.

3 Cevap

+1 oy
şahsen bende müzdarip bir durumdayım, bu konuda.. her şey pahalı, her şey...
0 oy
sadece müze kartı değil, herşey pahalı ki
iyv : ekmek fiyatları
0 oy
Güzel bir başlık , müzeye gitmek büyük külfet bu ülkede günün birinde Topkapı sarayıni gezelim dedik kız arkadaşımla sıraya girdim bana geldi sıra abi öyle bir rakam istediki iki kişi için sanırsın girişte beni dönemin padişahları karşılayacak , harem kisminda cariyeler beni bekliyor yahu arkadaş genç iki kişinin günlük istikakinin iki katı para ne gezer olsa bile ayıptır günahtır yazıktır , sonra gençler degerlerine sahip çıkmıyor acaba neden ??? uzaklaştırma soğutma unutturma neyin fikri zikri bu sadece parayla alakalı olamaz bence !

Bunlara da göz atabilirsin

+1 oy
80 gösterim
27 Ağustos 2020 sed yazdı
+1 oy
69 gösterim
0 oy
26 gösterim
+3 oy
66 gösterim
23 Mayıs 2020 Kültür & sanat Ebegümeci yazdı
+1 oy
65 gösterim
Nev
16 Mayıs 2020 Kültür & sanat Çocukluğuna İnin yazdı
...